piątek, 31 marca 2017

Sowie zakładki

Dziś post na szybko, bo czas ucieka ;) Tematem Zakładkowego Zawrotu Głowy (klik) w marcu były sowy :)

Zrobiłam dwie zakładki - na obu sowy były transferowane na Transfer Solution Pentartu.



Sowiej parce domalowałam tło, a na drugiej stronie zrobiłam wzór przy użyciu taśmy i pasty.



Na zakładce nr 2 przetransferowałam napis: "Czytam po nocach" i podmalowałam - tak samo jak sowę. Z drugiej strony wymalowałam trochę kosmosu ;)




Bardzo przepraszam za jakość zdjęć, ale miałam mało czasu - robiłam je tuż przed publikacją posta i nie było słońca, a baterie w aparacie padały :( Postaram się zrobić lepsze zdjęcia i podmienić ;)

Pozdrawiam,
Au-une
-----------------
Pojawiło się słońce, zrobiłam lepsze zdjęcia i podmieniłam ;)

4 komentarze:

  1. Niesamowicie piękne!
    Z takimi zakładkami to można czytać przez całą noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jak się znajdzie właściwą książkę, to z każdą zakładką można czytać całą noc! ;)

      Usuń
  2. Śliczne i chyba bardzo pracochłonne, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Decoupage jest trochę pracochłonny, ale mnie to relaksuje ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger