poniedziałek, 1 czerwca 2015

Pudełko dla Natalki



Niedawno na świat przyszła Natalka :) Zmajstrowałam dla niej pudełko ;)







Na wieczku serwetka (jedna z najurokliwszych jakie mam), boki w kropki (w końcu mam odpowiedni pędzelek – klik). Do ozdoby dodałam jeszcze dwa serca – pierwsze od frontu – by nie było wątpliwości do kogo należy pudełeczko ;), a drugie – wewnątrz. Zanim jednak przykleiłam drugie z serduszek, pomalowałam środek pudełka na różowo oraz pochlapałam srebrną i białą farbą, a samo serduszko pomalowałam na biało (biel antyczna od Renesansu) i również pokropiłam srebrną farbą. Rzecz jasna – na końcu – wszystko zostało porządnie polakierowane ;)

Rodzicom pudełeczko się podoba, mam nadzieję, że za kilka lat Natalce też przypadnie do gustu ;)

Pozdrawiam,
Au-une

2 komentarze:

Copyright © 2016 Au-une , Blogger