środa, 8 kwietnia 2015

Pudełka dwa

Dziś zapowiadane dwa pudełka ;) Jaja przed Wielkanocą zrobić się nie udało, więc będzie nieco później. Tymczasem pudełeczko nr 1. Zrobione dla małego brzdąca, który kilka tygodni temu pojawił się na świecie :) Zastosowałam dwa rodzaje transferu czy raczej dwa typy mediów. Misiek to transfer przy użyciu preparatu do transferu firmy Dala, zaś napis - wikol. Różnicę widać - powierzchnia po wikolu jest gładsza i transfer wydaje się być lepiej widoczny.




Skrzyneczka to prezent urodzinowy. Dziewczynka to serwetka - udało się przykleić bez mnóstwa zagnieceń, więc progres jest :) Dół to czerwień i brudna biel (metoda suchego pędzla). Żeby bardziej spersonalizować prezent dodałam drewniany owalny, na który przetransferowałam napis (również przy użyciu preparatu Dala).



Mam nadzieję, że prace się Wam spodobają - tak jak spodobały się nowym właścicielom ;)

Pozdrawiam,
Au-une

4 komentarze:

  1. Piękne skrzyneczki! Super kolorki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne skrzyneczki i podziwiam za transfer, bo mi jakoś nie chce wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Transfer to naprawdę fajna sprawa, wystarczy poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Au-une , Blogger