piątek, 9 stycznia 2015

Miseczka

Podobno pierwsze zdanie jest zawsze najtrudniejsze... Na szczęście mam je już za sobą ;) Założyłam bloga, by móc pochwalić się swoim rękodziełem. Nie jest tego wiele, ponieważ dopiero od kilku miesięcy zaczęłam podchodzić do tego na poważnie i muszę przyznać - to wciąga! Życzę miłego czytania i przeglądania!

Na początek - pierwsza praca wykonana techniką decoupage, czyli szklana miseczka.



Decoupage uczy cierpliwości (mi jej zawsze brakowało), o czym przekonałam się już przy tej pracy. Zamiast poczekać na dobre pędzle, które miały przyjść lada dzień, posłużyłam się tym, co miałam. W efekcie jeden z kwiatków się porwał :/ Ale chyba nie rzuca się to aż tak bardzo w oczy ;) 

Pozdrawiam,
Au-une :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Au-une , Blogger