sobota, 17 stycznia 2015

Kubek w roli głównej



Więcej jest miłośników kawy czy herbaty? Na to pytanie chyba nigdy nie będzie jednoznacznej odpowiedzi ;) Ale ważniejsze jest to, że i jedni, i drudzy lubią kubki ;) I dziś o kubku będzie :)













Kubek, który widzicie powyżej powstał prawie rok temu i był prezentem urodzinowym dla mojego Brodacza :) I dziś – mimo wielu myć w zmywarce – ma się dobrze :) Do jego ozdobienia użyłam markera do porcelany – Porcelain painter firmy Marabu. A po skończeniu wypiekłam w piekarniku, choć na markerze jest napisane, iż nie ma takiej konieczności – ale przezorny zawsze ubezpieczony ;) Markera raczej nie polecam, ponieważ końcówka co chwilę mi „zasychała” i można było pisać nią dopiero po przemyciu wodą. Nie wiem czy to wina pisaka, czy mojego braku doświadczenia, niemniej praca z nim była dość uciążliwa. 

Za to zdobienie kubków polecam, chociaż zdecydowanie bardziej się trzeba przy nich nagimnastykować niż przy zdobieniu płaskich powierzchni. Ale za to jaka potem satysfakcja! :)

Pozdrawiam,
Au-une :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Au-une , Blogger